Viața bebelușilor a fost salvată prin panouri publicitare!

Misiunea „PROLIFE Across AMERICA” a început în 1989 și a fost aceea de a aduce informația prin panouri publicitare, radio și ziare persoanelor care nu pot fi contactați în vreun alt mod.

Anunțurile au creat o „atmosferă a vieții” într-o „cultură a morții”.

Adeseori, anunțurile atrăgătoare și emoționante sunt singurul semn vizibil care oferă speranță și ajutor unei persoane care poate fi pe punctul de a face o întrerupere de sarcină.

Cu cât mai multe panouri informationale – cu atât mai mulți oameni le-au gasit!  Cel mai bun lucru, viața bebelușilor este salvată!

S-a dovedit că funcționează în America !

Marturii:

„Cred că ar trebui să știi, panoul tău a salvat viața unui copil!

O mamă a intrat și a cerut ajutor după ce a văzut anunțul și a realizat că bebelușului ei are deja o inimă care bate ! „- Consilier de sarcină, Marshall, TX

„Am fost pro-chice până când am văzut panoul dvs..

Nu știam că unui copil de 18 zile îi bate inim . Nu voi spune niciodată că fac pro-alegere! „- Columbus, Oh

„Panoul tău m-a lovit chiar între ochi. Nu m-am gândit niciodată la adopție. Este un răspuns pentru mine și un răspuns pentru copil! „- apelant din Minnesota

„Cred că ar trebui să știi că panoul tău este motivul pentru care am renunțat la avort.” – Ann

 

sursa: prolifeacrossamerica.org

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer